تاج: عکس و فیلم‌ها را برای اینفانتینو فرستادم

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 17:01
رییس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص مکاتبه خود با جانی اینفانتینو رییس فیفا ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج درباره نامه‌ای که امروز به جانی اینفانتینو درمورد شرایط جنگی ایران و آسیب به مرکز ملی فوتبال نوشت، گفت: امروز با اینفانتینو مکاتبه کردم. احساس کردم باید نگرانی‌های خود را اعلام کرده و به فیفا کمک کنیم تا جای خوب تاریخ بایستد.

او ادامه داد: بمباران‌هایی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری و سالن فوتسال ما شد که سبب شده این سال کامل بلااستفاده شود. اتاق خود مرا در مرکز ملی تخریب کردند. هیچ جای دنیا چنین چیزی سابقه نداشته است.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: در غزه هم این مسائل را دیدیم که آنجا هم اسرائیل و آمریکا نقش داشتند. حتی چمن ما را در کمپ تیم ملی از بین بردند. خود اینفانتینو ۳ بار آنجا آمده و به ساخت و بازسازی آن کمک کرده اما الان همه‌اش را تخریب کردند. عکس‌ها و فیلم‌ها را برایش فرستاده و خواستیم این جنایات را محکوم کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تاج در پایان گفت: با وجود همه این فشارها، فوتبال ما زنده است و بازی‌های فیفادی را انجام می‌دهیم. باز هم از لابه‌لای همه این اتفاقات یک فوتبال قوی، قدرتمند و بچه‌های شجاع و متدین کشورمان ارائه خواهیم کرد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.