از سفر با اتوبوس تا مسابقه دوستانه در کمپ تمرینی؛ این هم از اردوی نوبرانه تیم ملی!

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
دیدار دوم تیم ملی در ترکیه مقابل کاستاریکا در یک کمپ تمرینی برگزار شد.

تصاویری که از دومین بازی تیم ملی در فیفادی ماه مارس به دنیا مخابره شد. اگرچه قابی تکراری به نام جیانی اینفانتینو را به عنوان رئیس فیفا در خود داشت اما چیزی به ارزش و اعتبار فوتبال ایران اضافه نکرد و برعکس به اعتبار و عظمت تیم ما هم ضربه زد.

همه می‌دانیم که به دلیل تحریم‌ها در این سال‌ها تیم ملی فرصت بازی با تیم‌های بزرگ یا حتی گرفتن ویزا و سفر بی دردسر به کشورهای ریز و درشت دنیا را نداشته و ما از بابت تدارک بازی دوستانه به شدت در تنگنا هستیم.

اینکه هیچکس با ما بازی نمی‌کند، یک مشکل است که باید برای حل آن کوشید اما دلیل نمی‌شود که با دست خود شأن تیم ملی را زیر سوال ببریم. بازی کردن به هر قیمت و در هر کجا، حتی در شأن یک تیم باشگاهی نماینده یک کشور هم نیست، چه رسد به تیم ملی آن کشور که به جام جهانی نیز رسیده است.

در حقیقت این بازی در این زمین، با آن شرایط که از تلویزیون دیدیم، بیش از آنکه به فوتبال ملی ما کمک کند باعث آبروریزی بود. بازی قبل با نیجریه در آنتالیا در ورزشگاه مردان برگزار شد که لااقل اسم یک ورزشگاه را بر پیشانی داشت، اما بازی دوم آشکارا در زمین چندم یک کمپ تمرینی برگزار می‌شد.

درست مثل زمین شماره ۳ یا ۴ ورزشگاه آزادی خودمان یا ورزشگاه‌هایی در کشورهای عربی که تیم ملی قبلاً آنجا اردو می‌زد. هرچه بود، بازی در این زمین تمرینی چندان جالب نبود.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی چند مهره فیکس تیم ملی را انتخاب کرد؛ همگی بالای ۳۰ سال!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.