طارمی در تلویزیون آقای گل شد!  

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
پخش مکرر گل‌های مهدی طارمی در نیمه اول بازی مقابل کاستاریکا به یک سوژه جالب تبدیل شده بود.  

در اوایل نیمه دوم بازی، ارتباط شبکه‌های تلویزیونی با محل برگزاری مسابقه قطع شد به همین خاطر شبکه ۳ اقدام به پخش گل‌های نیمه اول تیم ملی کشورمان کرد.  

این قطع ارتباط طولانی‌تر از حد معمول شد و تلویزیون هم ترجیح می‌داد همچنان گل‌های نیمه نخست ما به ویژه گلزنی مهدی طارمی را به تصویر بکشد. این گل‌ها آنقدر تکرار شد که اگر در شرایط عادی به ثمر می‌رسید و صحنه تکراری نبود، مهدی طارمی را به رکورد آقای گلی در رصه تیم ملی ایران نزدیک می‌کرد!

البته فوتبالدوستان ما با قطع تصاویر هنگام برگزاری مسابقات کاملاً آشنا هستند و در طول سال بارها چنین اتفاقی را شاهد هستیم! ماجرایی که پیرامون آن همواره یک جمله معروف به گوشمان می‌خورد و می‌شنویم که: تصاویر از مبدا قطع شده‌اند!

بیشتر بخوانید: جشنواره گل تیم ملی به سود همه؛ چرا این بار طارمی از پنالتی زدن نترسید؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.