حمله‌ به تأسیسات آب شیرین کن قشم صحت دارد؟

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
معاون استاندار هرمزگان گفت: حمله جدیدی به تأسیسات آب شیرین کن قشم انجام نشده است و وضعیت آب شرب جزیره پایدار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نفیسی اظهار کرد: پیرو انتشار برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات مبنی بر حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به یکی از تأسیسات آب شیرین کن جزیره قشم، این موضوع تکذیب می‌شود.

بنابر روایت مهر، وی افزود: به غیر حمله‌ای که در روزهای نخستین جنگ به تأسیسات شیرین سازی آب قشم انجام شد، حمله جدیدی ثبت نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان تأکید کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان امر، منابع جایگزین برای آبشیرین کن پیش تر هدف قرار گرفته در نظر گرفته شد و مشکلی در تأمین آب شرب جزیره وجود ندارد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.