ظریف: ایران همواره از تک‌تک متجاوزان بیشتر دوام آورده

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف وزیر اسبق خارجه کشورمان در مطلبی در توئیتر با نقل توئیت خود در روز اول تجاوز آمریکایی صهیونی به ایران نوشت:

«۲۸ فوریه (۹اسفند) نوشتم که ایران همواره از تک‌تک متجاوزان بیشتر دوام آورده و این یکی را هم شکست خواهد داد. یک ماه مقاومت قهرمانانه در برابر تجاوز دیوانه‌وار آمریکا و اسرائیل بار دیگر این حقیقت را اثبات کرد.»

ظریف خطاب به متجاوزان با بیان این که نه جنایات جنگی بیشتر و نه خواسته‌های خیالبافانه این جنگ را به سود شما رقم نخواهد زد، اظهار کرد: خسارات خود را همین‌جا متوقف کنید. دنباله روِ یک جنایتکار جنگیِ مستأصل نباشید.

ظریف: ایران همواره از تک‌تک متجاوزان بیشتر دوام آورده


منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.