اعتراف تل‌آویو به آوارگی هزاران صهیونیست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی به آوارگی بیش از پنج هزار صهیونیست در پی عملیات های موشکی موفقیت آمیز ایران اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعتراف کردند، بیش از پنج هزار و ۵۰۰ صهیونیست در پی حملات موشکی موفقیت آمیز ایران آواره شده اند.

در این گزارش به تخریب گسترده ساختمان ها در اراضی اشغالی نیز اشاره شده است.

پیشتر نیز اعلام شده بود که بیش از شش هزار صهیونیست از ابتدای جنگ تاکنون به بیمارستان های اراضی اشغالی منتقل شده اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به شدت انتشار آمار رسمی و واقعی از میزان تلفات جنگ را سانسور می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.