فرمانده نیروی هوافضای سپاه توئیت جدید زد

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
سردار موسوی در توئیتی نوشت:  امروز به محل اقامت خلبانان و کادر پروازی امریکا در الخرج عربستان با پهپاد و موشک حمله کردیم و تجمع ۲۰۰نفره‌ای را مورد اصابت قرار دادیم. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سید مجید موسوی فرمانده هوافضای سپاه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

امروز به محل اقامت خلبانان و کادر پروازی امریکا در الخرج عربستان با پهپاد و موشک حمله کردیم و تجمع ۲۰۰نفره‌ای را مورد اصابت قرار دادیم. 

حالا به فهرست تلفات و خسارت‌های ترامپ و هگست، جدا از آواکس، تانکرها و مخازن سوخت؛ فهرستی از تلفات و صدمات کادر پرواز هم اضافه شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه توئیت جدید زد

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.