مراکز زیرساختی رژیم صهیونی هدف پهپادی ارتش

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
مراکز زیرساختی البیت‌سیستم، کانفیت و مرکز تسلیحاتی تولید و توسعه سامانه‌های پدافندی و آفندی رژیم صهیونی، از صبح امروز هدف حملات پهپادی ارتش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه شماره  ۴۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی! دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از صبح امروز با اجرای عملیات پهپادی و بهره‌گیری از انواع پهپاد‌های رزمی، مراکز زیرساختی البیت‌سیستم، کانفیت و مرکز تسلیحاتی تولید و توسعه سامانه‌های پدافندی و آفندی رژیم صهیونی در شهر صنعتی نوف هاگلیل و تلاویو را آماج حملات خود قرار دادند.

مرکز تسلیحاتی تولید و توسعه سامانه‌های پدافندی و آفندی رژیم صهیونی، سازنده سامانه‌های موشکی و پدافندی مانند گنبد آهنین است.

البیت سیستم، یک مرکز تسلیحاتی فعال در حوزه جنگ الکترونیک، ساخت پهپادها، سامانه شناسایی و سنسور‌های راداری است و بخش مهمی از صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشور‌های مختلف را شامل می‌شود.

سازمان صنایع کانفیت، در زمینه مهندسی و تولید قطعات هوافضا و ساخت سازه‌های هوایی برای هواپیماهاو بالگرد‌ها فعالیت می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک شهید دریابان پاسدار علیرضا تنگسیری و یکایک شهیدان وطن، موجب تراوش خون تازه‌ای در شریان‌های آحاد جان برکفان ارتش برای صیانت از این کشور شده و فرزندانتان در ارتش مردمی و مقتدر هم‌قسم شده‌اند با نثار جان، مدافع حقانیت ملت و این کشور پهناور باشند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.