کلکسیون درخشش الماس‌های بوشهری در لباس ملی ناقص ماند

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
اگر مهدی قایدی در زمین می‌ماند، شاید یک رکورد جالب به ثبت می‌رسید.

سال‌هاست که فوتبال ایران به درخشش ۳ ستاره درخشان در بخش تهاجمی می‌نازد. مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس راه را برای همشهریان خود باز کرد و مهدی قایدی و محمد محبی نیز در لباس استقلال، خود را به او در تیم ملی رسانده و می‌بینیم که در سال‌های اخیر هر سه بازیکنان اصلی و تاثیرگذار ما شده‌اند.

در دو سال اخیر با مصدومیت‌های محبی و قایدی، این مثلث بوشهری کمتر فرصت بازی کنار یکدیگر در زمین را داشت اما در نخستین فیفا دی سال جدید شمسی بالاخره هر سه نفر در اردوی تیم ملی حاضر و از شروع نیمه دوم بازی با کاستاریکا هر سه در زمین به میدان آمدند.

در نیمه اول محمد محبی روی پاس مهدی طارمی گل زد و سپس خطای پنالتی روی او را طارمی به گل دوم خود تبدیل کرد. در شروع نیمه دوم قایدی به میدان آمد و گل پنجم تیم ملی را زد، در دقیقه ۵۴ و در حالی که فقط ۸ دقیقه از بازی این سه نفر کنار یکدیگر می‌گذشت.

اگر قایدی مصدوم و در دقیقه ۷۳ از زمین بیرون نمی‌رفت، به احتمال خیلی زیاد با توجه به تکنیک عالی می‌توانست گلسازی کند که در آن صورت کلکسیون درخشش الماس‌های بوشهری تکمیل می‌شد. آنها که هر سه در این مسابقه گل زدند، پنالتی گرفتند، پنالتی را گل کردند و فقط یک پاس گل از سوی قایدی کافی بود تا نام هر سه نفر در گلسازی هم ثبت شود که در آن صورت، یک رکورد جالب توجه تاریخی می‌شد.

بیشتر بخوانید: طارمی دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران/ سبقت از سردار آزمون برای تعقیب علی دایی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.