پیام عراقچی به رهبران عربستان‌ | وقت آن رسیده که...

همشهری آنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
وزیر امور خارجه در پیامی به سعودی‌ها، تأکید کرد: حملات نیروهای مسلح ایران متوجه دشمن متجاوزی‌ست که نه برای اعراب‌ ارزشی قائل است، نه برای ایرانیان.

به گزارش همشهری آنلاین، "سید عباس عراقچی" با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران به عربستان سعودی احترام می‌گذارد و آن را کشوری برادر می‌داند.

حملات ما متوجه دشمن متجاوزی است که نه برای عرب‌ها ارزشی قائل است و نه برای ایرانیان؛ دشمنی که اساساً توان تأمین امنیت منطقه را ندارد.

کافی‌ست به آنچه بر سر سامانه فرماندهی هوایی آنها آوردیم نگاهی بیاندازید.

زمان آن فرارسیده که نیروهای ایالات متحده از منطقه اخراج شوند».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.