اعتراف سناتور مطرح آمریکایی: شرم آور است؛ داریم جنگ را به ایران می بازیم

همشهری آنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
سناتور «کریس مورفی» اعتراف کرد که دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا «هیچ راهبردی» در قبال ایران ندارد و «به‌طرز بد و شرم‌آوری در حال باخت این جنگ است».

به گزارش همشهری آنلاین مورفی که یکی از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا است، ازجمله قانون‌گذارانی بوده که خواستار پایان فوری تهاجم مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران شده‌اند.

وی در مجموعه‌ای از پیام‌ها در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «تاکتیک‌ها بدون وجود راهبرد اهمیتی ندارند. به همین دلیل، "تاکتیک" کشتن هزاران ویتنامی شمالی یا طالبان تنها به دشمن ما کمک کرد. تاکتیک‌ها در خدمت یک راهبرد نبودند.»

وی افزود: «در ایران نیز همین‌طور است. تاکتیک‌های ما شکست می‌خورند و به همین دلیل ایران در حال موفق شدن است.»

این مقام آمریکایی همچنین اذعان کرد که آمریکا قادر به نابودی همه پهپادها و قایق‌های ایرانی نیست.

مورفی هشدار داد که این جنگ تنها منجر به «تقویت اتحاد چین و ایران» خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.