شلیک موج تازه موشک‌ های ایران به تل‌آویو

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
رسانه‌های عبری و منابع رسمی اعلام کردند که موج جدیدی از موشک‌های شلیک‌شده از سوی ایران به سمت مناطق مرکزی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، به‌ویژه تل‌آویو، رصد شده است.
در ادامه تنش‌های نظامی، گزارش‌ها از آغاز دور تازه‌ای از حملات موشکی ایران به مرکز و مناطق مختلف تحت کنترل رژیم صهیونیستی حکایت دارد؛ حملاتی که موجب فعال شدن سامانه‌های دفاعی و به صدا درآمدن گسترده آژیرها شد.
 
به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری و منابع رسمی اعلام کردند که موج جدیدی از موشک‌های شلیک‌شده از سوی ایران به سمت مناطق مرکزی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، به‌ویژه تل‌آویو، رصد شده است.
 
بر اساس اعلام جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، آژیرهای خطر در تل‌آویو و مناطق جنوبی آن، همچنین در شهرک‌های واقع در شمال کرانه باختری و منطقه غور اردن به صدا درآمده است.
 
این وضعیت همزمان با تلاش سامانه‌های پدافند هوایی برای رهگیری موشک‌ها رخ داده است.
 
ارتش رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد که چندین موشک از سوی ایران شلیک شده و سامانه‌های دفاعی در حال مقابله با آن‌ها هستند.
 
در همین حال، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از وقوع دو حمله موشکی طی فاصله زمانی حدود ۱۰ دقیقه به منطقه تل‌آویو خبر داد.
 
گزارش‌ها همچنین حاکی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در مناطق مرکزی و شهرک‌های کرانه باختری است.
 
شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، ترکش‌ها و بقایای مهمات خوشه‌ای در یک منطقه سقوط کرده، اما گزارشی از تلفات انسانی منتشر نشده است.
 
روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز اعلام کرد یکی از موشک‌ها در منطقه‌ای غیرمسکونی فرود آمده است.
 
در همین راستا، منابع امدادی از احتمال سقوط ترکش‌های موشکی در منطقه «گانی تکفا» در شرق تل‌آویو خبر داده‌اند، هرچند هنوز گزارشی رسمی درباره تلفات احتمالی منتشر نشده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.