عراقچی: ایران عربستان را کشوری برادر می‌داند/ زمان اخراج نیروهای امریکا از منطقه فرا رسیده است

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: زمان اخراج نیروهای امریکا از منطقه فرا رسیده است.

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: زمان اخراج نیروهای امریکا از منطقه فرا رسیده است.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:  «ایران به عربستان سعودی احترام می‌گذارد و آن را کشوری برادر می‌داند.

حملات ما متوجه دشمن متجاوزی است که نه برای عرب‌ها ارزشی قائل است و نه برای ایرانیان؛ دشمنی که اساساً توان تأمین امنیت منطقه را ندارد. کافی است به آنچه بر سر سامانه فرماندهی هوایی آن‌ها آوردیم نگاهی بیندازید.

زمان آن فرارسیده که نیروهای ایالات متحده از منطقه اخراج شوند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.