ناتو از سیلی سخت ایران به نیروهای نظامی آمریکا ترسید.حالا روبیو اروپا را به خاطر عدم همکاری در این جنگ تهدید میکند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
وزیر خارجه آمریکا: من همیشه از ناتو حمایت کردهام. یکی از دلایل این حمایتم این است که دسترسی به حقوق استقرار، به ما قدرت، انعطافپذیری و توان عملیاتی در سراسر جهان میدهد.
اما اگر ناتو فقط به این معنا باشد که ما از اروپا در برابر حملات دفاع کنیم، در حالی که آنها در زمان نیاز، این حقوق استقرار را در اختیار ما نگذارند، چنین توافقی عادلانه و قابل قبول نیست.
در چنین شرایطی، ادامه این نوع همکاری دشوار است و بهسختی میتوان گفت که این وضعیت به نفع ایالات متحده است.
بنابراین، لازم است همهچیز دوباره مورد بررسی قرار گیرد.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.