ماجرای هدف قرار گرفتن مرکز فرماندهی مخفی آمریکا در امارات

تابناک چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:17
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عملیات‌های سه شب اخیر، بامداد امروز موفق به انجام یک عملیات پیچیده و ترکیبی علیه اهداف راهبردی دشمن شد.

ماجرای هدف قرار گرفتن مرکز فرماندهی مخفی آمریکا در امارات


به گزارش تابناک به نقل از فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عملیات‌های سه شب اخیر، بامداد امروز موفق به انجام یک عملیات پیچیده و ترکیبی علیه اهداف راهبردی دشمن شد.

در یکی از این عملیات، مرکز پوششی و کنترل فرماندهی تروریست‌های آمریکایی که در خارج از پایگاه «منهاد» و در یکی از شهرهای امارات ایجاد شده بود، با بهره‌گیری از موشک‌های نقطه‌زن دقیق منهدم گردید.

بر اساس اطلاعات دریافتی، در پی افشای پایگاه «منهاد» به‌عنوان محل استقرار سربازان آمریکایی و قرارگرفتن این پایگاه در معرض تهدید و رصد، نیروهای آمریکایی مجبور به ترک این پایگاه شدند و فعالیت‌های فرماندهی و کنترل خود را به یک محل پوششی خارج از پایگاه منتقل کردند. 

این محل که در یکی از شهرهای امارات تدارک دیده شده بود، با رصد دقیق اطلاعاتی نیروی دریایی سپاه شناسایی و مورد اصابت قرار گرفت.
در این مرکز پوششی بیش از ۲۰۰ نفر از فرماندهان و افسران میانی امریکا حضور داشتند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.