رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در تلاشیم قیمت تمام شده خدمات در مراکز توانبخشی را بر اساس نرخهای واقعی کارگری بازنگری کنیم تا فشار از دوش مدیران این مراکز برداشته شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت؛ علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتوگوی تلفنی با سیدجواد حسینی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مسائل مربوط به مراکز توانبخشی و یارانه این مراکز را پیگیری کرد.
در این گفتوگو نقشه راه حمایت از مراکز توانبخشی در سال جدید ترسیم و بر لزوم تحول در نظام بودجهریزی این سازمان تاکید شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس آمادگی کامل برای تقویت اعتبارات حمایتی را دارد، اعلام کرد: در اولین فرصت جلسهای ویژه در کمیسیون اجتماعی برای بررسی مسائل حوزه بهزیستی برگزار خواهد شد.
بابایی کارنامی تصریح کرد: هدف ما این است که با همکاری دولت، قیمت تمام شده خدمات در مراکز توانبخشی را بر اساس نرخهای واقعی کارگری و بازنشستگی بازنگری کنیم تا فشار اقتصادی از دوش مدیران این مراکز برداشته شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.