سیاست «اول اسرائیل» در دولت آمریکا در حال اجراست

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
رئیس مجلس در واکنش به خبر شبکهٔ ۱۲ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سربازان اسراییلی در هیچ گونه عملیات زمینی با آمریکا مشارکت نخواهند کرد، نوشت: سیاست «اول اسرائیل» در دولت آمریکا در حال اجراست.

سیاست «اول اسرائیل» در دولت آمریکا در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آقای قالیباف در شبکه ایکس نوشت:

شبکهٔ ۱۲ رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد که سربازان اسراییلی در هیچ گونه عملیات زمینی با آمریکا مشارکت نخواهند کرد.

رئیس مجلس با اشتراک گذاشتن ویدیویی که در آن یک سرباز آمریکایی بر سر فرماندهان خود فریاد می‌زد که «ما نمی‌خواهیم برای اسراییل بمیریم». به این خبر واکنش نشان داد و به مخاطبان آمریکایی هشدار داد که سیاست «اول اسراییل» در دولت آمریکا در حال اجراست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.