استراتژی ایران، شهرک‌نشینان را به ستوه آورد!

تابناک چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
یدیعوت آحارونوت نوشت: ایران با موشک‌های کمتر ولی با زمان‌بندی تدریجی، مدت حضور در پناهگاه‌ها را افزایش داده و جبهه داخلی اسرائیل را فرسوده می‌کند.

این رسانه اسرائیلی نوشت: مقامات اسرائیلی می‌گویند تهران ممکن است شلیک موشک‌هایش را پراکنده کرده باشد تا افراد بیشتری را در پناهگاه‌ها نگه دارد و زندگی روزمره را مختل کند.

یدیعوت آحاراحوت نوشت: ایران استراتژی «فرسایش» را در پیش گرفته و به جای انجام حملات بزرگ، روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ موشک را در چندین موج جداگانه شلیک می‌کند و آژیرهای بیشتری را در گستره‌ی وسیع‌تری فعال می‌کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.