مراکز راهبردی صنعتی رژیم صهیونی آماج حملات پهپادی ارتش

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز، مراکز مهم و راهبردی ارتباطی، مخابراتی و صنعتی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن اطلاعیه شماره ۵۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بصیر، انقلابی و متحد ایران اسلامی! فرزندان غیور و دلیر شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار در حمله به زیرساخت‌های کشورمان، از بامداد امروز، مراکز راهبردی و مهم ارتباطی، مخابراتی و صنعتی زیمنس، تلکام و AT&T ارتش رژیم کودک‌کش را در بن گورین و حیفا هدف حمله پهپاد‌های انهدامی قرار دادند.

مرکز نرم افزار صنعتی زیمنس در مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی (در نزدیکی فرودگاه بن گوریون) بر فناوری‌های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی و اتوماسیون صنعتی ارتش رژیم صهیونیستی تمرکز دارد و از آن برای بهینه‌سازی خطوط تولید تسلیحات و طراحی سامانه‌های نظامی استفاده می‌شود.

مرکز مخابرات AT&T، واقع در حیفا، یکی از مراکز تحقیق و توسعه آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های پیشرفته شبکه‌سازی، محاسبات ابری و هوش مصنوعی ارتش اشغالگر قدس فعالیت می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است؛ رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی مومنانه آحاد نیرو‌های مسلح با اقتداری برخاسته از ایمان و توان بومی، تا برداشته شدن کامل سایه جنگ از ایران و تنبیه متجاوزان، در پاسخ به هر تجاوز، لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.