۲ سال زحمت کیروش در ایران، دود شد رفت هوا!

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
کارلوس کیروش از دولت پرتغال به دلیل عدم حمایت از سرمایه‌گذاران آسیب‌دیده از ورشکستگی بانک اسپریتو سانتو انتقاد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پولی که در بانک اسپریتو سانتو (BES) در دبی سرمایه‌گذاری کرده بود را از دست داد. او حالا در یک مصاحبه آتشین مقامات دولتی پرتغال را به عدم دفاع از مشتریانی که از ورشکستگی این بانک آسیب دیده‌اند، متهم کرده است.

پروژه‌ای که کیروش در آن سرمایه‌گذاری کرده بود، یکی از مهمترین پرونده‌های مالی و بانکی پرتغال است و تا کنون براساس آمار اعلام شده، حداقل ۵۰۰ نفر سرمایه‌هایشان را در این بانک از دست داده‌اند.

بر اساس اخبار منتشر شده، کیروش پیش از از جام‌جهانی ۲۰۱۸ تصممیم به سرمایه‌گذاری در این بانک گرفت و احتمالا چند میلیون دلار شامل دستمزد دو سالش در تیم ملی ایران را در این بانک پس‌انداز کرده بود.  

این گزارش تازه نشان می‌دهد پیگیری کیروش برای استحصال پول در این ۸ سال به جایی نرسیده  است؛ به همین دلیل او با با یک رسانه پرتغالی مصاحبه کرده و به دلیل از دست رفتن سرمایه‌اش به شدت از دولت انتقاد کرده است.  

بیشتر بخوانید: تاریخچه ایران و نیجریه؛ تا سه نشه، بازی نشه! / طلسم برد در قدم سوم می‌شکند؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.