درخواست القسام از حزب‌الله برای اسیر کردن نظامیان صهیونیست

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام با تمجید از عملکرد حزب‌الله لبنان، بر ضرورت تشدید اقدامات برای اسیر گرفتن از نیروهای رژیم صهیونیستی تأکید کرد و آن را ابزاری برای آزادی اسیران در زندان‌های این رژیم دانست.

به گزارش مشرق، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، در اظهاراتی با تقدیر از عملیات‌های نیروهای مقاومت در لبنان اعلام کرد که این اقدامات توانسته خسارات قابل توجهی به رژیم صهیونیستی وارد کند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی با اشاره به عملیات اخیر حزب‌الله، از این جنبش خواست تلاش‌های خود را برای به اسارت گرفتن نظامیان رژیم صهیونیستی افزایش دهد.

وی تأکید کرد که به‌ویژه پس از تصویب قانون اعدام اسیران، این اقدام می‌تواند به آزادی اسیران فلسطینی و عرب از زندان‌های این رژیم کمک کند.

ابوعبیده با اشاره به تجربه‌های گذشته، اظهار داشت که روند مبارزه ملت فلسطین نشان داده است که مسیر مقاومت، مؤثرترین راه برای آزادی اسیران بوده و ساکنان غزه در این مسیر هزینه‌های زیادی متحمل شده‌اند.

او همچنین تأکید کرد که ادامه این روند می‌تواند به تحقق هدف آزادی اسیران منجر شود و امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه مطلوب برسد.

سخنگوی گردان‌های القسام در ادامه، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی از جمله تصویب قانون اعدام اسیران، محدودیت‌ها در مسجدالاقصی و حملات به کشورهای منطقه را مورد انتقاد قرار داد و از تمامی جریان‌ها و افکار عمومی جهان خواست برای توقف این اقدامات، فشار بیشتری وارد کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.