بازدید میدانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه از پایگاه‌های موشکی

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، با حضور در یکی از پایگاه‌های این نیرو، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آمادگی رزمندگان قرار گرفت. این بازدید میدانی بخشی از سلسله سرکشی‌های فرماندهی به واحدهای عملیاتی از ابتدای جنگ تاکنون است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در بازدیدی میدانی از یکی از پایگاه‌های این نیرو، به نیروهای پای لانچر خداقوت گفت.

به گزارش ایسنا، سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در جریان بازدید میدانی از یکی از پایگاه‌های این نیرو، به نیروهای پای لانچر خود خداقوت گفت و خطاب به آن‌ها تاکید کرد: از اینکه مجدداً خداوند عنایت کرد و توفیقی داد تا چهره نورانی شما را ببینیم برای ما افتخاری است و بر این توفیق مباهات می‌کنیم.

از ابتدای جنگ تاکنون سردار موسوی به تعدادی از پایگاه‌ها سرکشی کرده و از نزدیک در جریان عملیات آنها بوده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.