مدیران استانی مشکلات واحد‌های تولیدی را پیگیری کنند

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
وزیر جهاد کشاورزی از روسای سازمان‌های استانی خواست با رصد و نظارت مستمر، مشکلات واحد‌های تولیدی را به وزارت جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

مدیران استانی مشکلات واحدهای تولیدی را پیگیری کنند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا نوری در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران جهاد کشاورزی که امروز دوشنبه ۱۰ فروردین تشکیل شد، با تاکید بر لزوم نظارت مستمر و دقیق بر روند تولید تا عرضه محصولات غذایی، تصریح کرد: رؤسای سازمان‌های استانی در همکاری نزدیک با استانداری‌ها رصد و پایش تولید را به صورت فعالیت روزانه در برنامه کاری قرار دهند و مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در هر بخش و زیربخشی را احصا و به ستاد وزارت جهاد کشاورزی اعلام کنند تا راه حل‌های لازم تدوین و ابلاغ شود.

وزیر جهاد کشاورزی درباره تامین و توزیع کالا‌های اساسی در کشور گفت: شبکه توزیع بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است و همکاری نزدیکی و وزارت راه و شهرسازی برای حمل و نقل جابجایی بین شهری شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از امنیت غذایی، امنیت روانی جامعه است، افزود: مردم ما باور دارند که کارگزاران دولت اقدامات افندی و پدافندی برای تامین امنیت غذایی را به موقع و به درستی انجام داده‌اند، این آرامش در بازار و عدم خرید هیجانی تایید می‌کند که امید و آرامش در تولیدکننده و مصرف کننده نسبت به آینده و امنیت غدایی جامعه وجود دارد.

در ابتدای این جلسه وزیر جهاد کشاورزی با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و چند تن از همکاران سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را به مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و خانواده‌های محترم ایشان، اظهار داشت: خدمت به مردم شریف ایران افتخاری ارزشمند است، اما شهادت در این مسیر افتخاری وزین و سترگ است که خداوند متعال در این شرایط تاریخی حساس نصیب این بزرگواران کرد و مسوولیت ما را برای ادامه راه آنها رو روشن کرد.

نوری همچنین به حملات متجاوزانه دشمن آمریکایی صهیونی به جامعه عشایری کشور اشاره کرد و گفت: عشایر ایران، مردمانی مظلوم، غیور و اصیل هستند، که نقش مهم و بی‌بدیلی در تولید و تامین محصولات مایتحاج مردم دارند، آنها نیز در طول این جنگ بار‌ها مورد تهاجم قرار گرفتند و جمعی از این مردم شریف شهید و مجروح شدند، این اوج زبونی دشمن است که مردم غیرنظامی و بی‌دفاع و زحمتکش را در مناطق عشایری هدف قرار می‌دهد، اما قطعا خون پاک آنها دامن بی‌وجدانی آنها را خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی به آسیب‌های گوناگون به واحد‌های تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: سازمان امور اراضی کشور هم از تجاوز دشمن بی‌نصیب نماند سازمانی که حافظ منافع ملی و اراضی ملی و حقوق مالکان اراضی در روستا‌ها و شهر‌های میهن اسلامی است.

وی افزود: در حملات هوایی دشمن یکی از همکاران عزیزمان در سازمان امور اراضی شهید و تعدادی هم مجروح شدند؛ شهادت علیرضا خسرونژاد معاون دفتر حقوقی این سازمان که در حین خدمت صادقانه، به دست عمال استکبار جهانی (آمریکایی-صهیونیستی) نمادی از مظلومیت همکاران ما در عرصه خدمت به مردم و کشورمان است.

نوری با تاکید بر اینکه جهان به اصطلاح آزاد باید پاسخ دهد که یک سازمان اداری چرا باید هدف حمله قرار گیرد؛ گفت: ما باید خسارت‌ها، خون‌ها و آسیب‌ها در هر شکلی و ابعادی را مستند و ثبت کنیم چه برای خودمان در حافظه تاریخی وزارتخانه چه برای وجدان دروغین به خواب رفته جهانیان.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.