مدیر تیم ذوب‌آهن براثر آسیب های ناشی از جنگ در بیمارستان بستری شد

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در پی حملات هوایی اخیر آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، در جریان حملات هوایی دشمن آمریکایی صهیونی به اصفهان مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن آسیب دیده و در بیمارستان بستری شد. این اتفاق در حالی رخ داده که دو هفته از قرار گرفتن او در نزدیکی محل حمله دشمن می‌گذرد.

حمیدرضا بابایی در رابطه با آن حادثه می گوید در نزدیکی منزل خواهرش که حضور داشته، کمی آنطرف‌تر مورد اصابت قرار گرفته است.

وی افزود: از شدت موج انفجار پرت شدم و وقتی به خودم آمدم دیدم در و دیوار حیاط یک خانه روی من ریخته. البته نیم‌تنه بالای بدنم بیرون بود و هیچ آسیب خاصی متوجه من نشد جز اینکه پای چپم بار دیگر آسیب جدی دید.

با گذشت چند روز مشخص شده که آسیب های بیشتری متوجه او شده و علاوه بر اینکه دود ناشی از انفجار وارد ریه او شده، در کشاله پای چپ نیز لخته خون به وجود آمده و بابایی به همین دلیل بستری شده است.

آسیب دیدگی پای چپ حمیدرضا بابایی در اردوی پیش فصل ذوب آهن در ترکیه اتفاق افتاد و در حادثه جنگی پیش از نوروز نیز همان ناحیه مجددا دچار آسیب شده است. در حال حاضر حال عمومی او مساعد گزارش شده اما نیاز به مراقبت‌های جدی و توجه بیشتر دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.