هدفگیری محل اقامت خلبانان آمریکایی در الخرج عربستان

تابناک چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در شبکه ایکس نوشت: ️امروز به محل اقامت خلبانان و کادر پروازی امریکا در الخرج عربستان با پهپاد و موشک حمله کردیم و تجمع ۲۰۰نفره‌ای را مورد اصابت قرار دادیم.

به گزارش تابناک، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در شبکه ایکس نوشت: «️امروز به محل اقامت خلبانان و کادر پروازی امریکا در الخرج عربستان با پهپاد و موشک حمله کردیم و تجمع ۲۰۰نفره‌ای را مورد اصابت قرار دادیم.

حالا به فهرست تلفات و خسارت‌های ترامپ و هگست، جدا از آواکس، تانکرها و مخازن سوخت؛ فهرستی از تلفات و صدمات کادر پرواز هم اضافه شده است.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.