اظهارات جدید نتانیاهو علیه ایران

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
نخست وزیر اسرائیل: باید تا حد ممکن ایران را تضعیف کرد تا از دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری شود.

نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در گفت‌وگو با نیوزمکس مدعی شد: راه‌حل‌های نظامی برای بازگشایی تنگه هرمز وجود دارد که توسط ایالات متحده هدایت می‌شود، اما به آن‌ها نخواهم پرداخت.

به گزارش برترین ها چکیده سخنان نتانیاهو در گفت‌وگو با نیوزمکس به این شرح است:

- ایده‌هایی برای پس از جنگ وجود دارد که خطوط انرژی و نفت را از خلیج فارس به بنادر دریای مدیترانه منتقل کنیم.

- می‌توان از تنگه هرمز عبور کرد و تحقق این امر به نفع ماست تا جریان نفت و گاز به‌طور کامل و آزادانه ادامه یابد.

- باید تا حد ممکن ایران را تضعیف کرد تا از دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری شود.

- ما در تلاشیم تا از دستیابی ایران به موشک‌های بالستیک قاره‌پیما با کلاهک‌های هسته‌ای جلوگیری کنیم.

- ایران بیش از ۴۷ سال است که ایالات متحده را هدف قرار داده است.

- ایران می‌خواهد سلاح هسته‌ای توسعه دهد تا شهرهای آمریکا را هدف قرار دهد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.