دستگیری ۴ کارمند مزدور به اتهام جاسوسی در بابلسر

تابناک چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
 چهار کارمند دولتی در بابلسر به اتهام جاسوسی برای دشمنان خارجی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، چهار نفر از کارمندان شاغل در ادارات شهرستان بابلسر به اتهام همکاری با دشمنان صهیونیستی و آمریکایی دستگیر شدند.

این افراد به دنبال رصد اطلاعاتی دقیق و اقدام‌های فنی پیشرفته توسط نهادهای امنیتی، به‌عنوان جاسوسانی که با رژیم‌های صهیونیستی و آمریکایی همکاری داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

پس از صدور حکم قضائی، این چهار نفر به اتهام فعالیت‌های جاسوسی و تهدید امنیت ملی کشور دستگیر شدند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.