واکنش عراقچی به بمباران شرکت‌های داروسازی توسط اسرائیل

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
واکنش عراقچی به بمباران شرکت‌های داروسازی توسط اسرائیل: فکر کردید با شهروندان بی‌دفاع فلسطینی طرفید؟ شما با ایران طرفید و به‌دست نیروهای مسلح قدرتمند ایران مجازات خواهید شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران شرکت‌های داروسازی ایران نوشت: نیروهای مسلح قدرتمند ما متجاوزان را به‌شدت مجازات خواهند کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران شرکت‌های داروسازی ایران، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «جنایتکاران جنگی در اسرائیل اکنون آشکارا و بی‌پرده شرکت‌های داروسازی را بمباران می‌کنند. نیت آن‌ها کاملاً روشن است. آنچه اشتباه محاسبه کرده‌اند این است که با شهروندان بی‌دفاع فلسطین طرف نیستند. نیروهای مسلح قدرتمند ما متجاوزان را به‌شدت مجازات خواهند کرد.»

توئیت عراقچی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.