سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل، تمدید تحریمهای حقوق بشری از سوی اتحادیه اروپا را اقدامی «ریاکارانه» توصیف کرد. این سفارتخانه تأکید کرد که چنین تصمیماتی در شرایطی اتخاذ میشود که تجاوزات نظامی علیه ایران، خسارات جانی گستردهای به شهروندان غیرنظامی وارد کرده است.
سفارت ایران در بروکسل در واکنش به تمدید تحریمهای حقوق بشری اتحادیه اروپا، این اقدام را «ریاکارانه» خواند و اعلام کرد این تصمیم در حالی اتخاذ شده که به گفته این سفارت، تجاوزات آمریکا و اسرائیل علیه ایران جان هزاران نفر را گرفته است.
به گزارش ایسنا، سفارت ایران در بروکسل در پیامی در شبکه مجازی ایکس در واکنش به تمدید تحریم های حقوق بشری اتحادیه اروپا علیه کشورمان گفت: در بحبوحه تجاوز غیرقانونی و جنایتکارانه ایالات متحده و اسرائیل علیه ایران که جان هزاران ایرانی را گرفته است، در جریان است برای اطمینان از حفاظت کامل از حقوق مردم ایران، عجولانه تحریمها علیه آنها را تمدید کرد!
سفارت ایران این اقدام اتحادیه اروپا را «ریاکاری» خواند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.