سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در پیامی رسمی اعلام کرد که درگیری نظامی کنونی یک «جنگ انتخابی» است که برخلاف منافع ملی، بر مردم ایران و آمریکا تحمیل شده است. وی تأکید کرد که این وضعیت تنها به سود اهداف رژیمهای خارجی پیش میرود.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی تاکید کرد که این جنگِ انتخابی، هم بر مردم آمریکا و هم بر مردم ایران تحمیل شده است.
عراقچی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچچیز به اندازه آغاز یک جنگ به نفع یک رژیم خارجی (اسرائیل)، و انتفاع مادی از کشته شدن سربازان جوانی که به میدان اعزام میشوند، شعار «اول آمریکا» را به سخره نمیگیرد.
وی افزود: این جنگِ انتخابی، هم بر مردم آمریکا و هم بر مردم ایران تحمیل شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.