محور کندوان و آزادراه تهران شمال یکطرفه شد

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از مسدود شدن مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد و گفت: این محور به صورت یکطرفه در آمده است.

به گزارش مشرق، علی صادقی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان و هراز نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است. همچنین تردد در جاده‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی افزود: با توجه به وضعیت ترافیکی در محورهای اصلی استان، تدابیر لازم برای تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور اتخاذ شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.