واکنش عراقچی به بمباران شرکت داروسازی در ایران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
وزیر امور خارجه کشورمان به بمباران شرکت‌های داروسازی توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: با شهروندان بی‌دفاع فلسطینی طرف نیستید، مجازات خواهید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان به بمباران شرکت‌های داروسازی توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: با شهروندان بی دفاع فلسطینی طرف نیستید، مجازات خواهید شد.

وی افزود: جنایتکاران جنگی در اسرائیل اکنون آشکارا و بی‌پرده شرکت‌های داروسازی را بمباران می‌کنند. نیت آن‌ها کاملاً روشن است.

وزیر امور خارجه بیان کرد: آنچه اشتباه محاسبه کرده‌اند این است که با شهروندان بی‌دفاع فلسطین طرف نیستند. نیروهای مسلح قدرتمند ما متجاوزان را به‌شدت مجازات خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.