اسپانیا: اجازه استفاده از حریم هوایی خود را به آمریکا نمی‌دهیم

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
وزیر دفاع اسپانیا: موضع اسپانیا در قبال این جنگ روشن است، زیرا آن را غیرقانونی و ناعادلانه می‌دانیم.
وزیر دفاع اسپانیا اعلام کرد که به واشنگتن اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نمی‌دهیم.
 
به گزارش تسنیم، مارگاریتا روبلز وزیر دفاع اسپانیا با اشاره به اینکه جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران غیرقانونی است، گفت: از ابتدای جنگ به واشنگتن اطلاع داده‌ایم که اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما در هیچ عملیاتی استفاده شود.
 
وی افزود: همچنین به واشنگتن اطلاع داده‌ایم که اجازه نخواهیم داد از پایگاه‌های روتا در کادیز و مورون در سویا برای جنگ استفاده شود.
 
وزیر دفاع اسپانیا ادامه داد: موضع اسپانیا در قبال این جنگ روشن است، زیرا آن را غیرقانونی و ناعادلانه می‌دانیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.