تایید حمله به نزدیکی مقر سازمان بهداشت جهانی در تهران

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با انتشار مطلبی، حمله(آمریکا - اسراییل) به نزدیکی مقر این نهاد در تهران پایتخت ایران را تائید کرد.

به گزارش مشرق، تدروس آدهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس(تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۶) ، نوشت: حملاتی در دو شب گذشته در نزدیکی دفتر سازمان بهداشت جهانی در پایتخت ایران، تهران، رخ داده و باعث شکستن شیشه‌ها شده است.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی حمله به نزدیکی مقر این نهاد در تهران را تائید کرد

وی در ادامه افزوده است: خوشبختانه همه همکاران دفتر سازمان بهداشت جهانی در ایران در سلامت کامل هستند و هیچ کس آسیب ندیده است.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در این یادداشت تصریح کرده، حملات هوایی که بر عملیات تأثیر گذاشته و به ساختمان‌های سازمان بهداشت جهانی و سایر آژانس‌های سازمان ملل متحد که مکان‌های آنها به وضوح مشخص شده است، آسیب برساند، قابل تحمل نیست و باید به هر قیمتی از آنها اجتناب شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.