سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در گفتگو با وزرای خارجه کشورهای خلیج فارس، تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را دلیل اصلی ناآرامیهای اخیر دانست. وی تأکید کرد که حل بحران خاورمیانه تنها از طریق مسیرهای دیپلماتیک و سیاسی میسر است.
لاوروف گفت دلیل ریشهای تشدید بیسابقه در خاورمیانه ، تجاوز نظامی غیرقابل توجیه آمریکا و اسرائیل به ایران است.
به گزارش تسنیم، وزارت خارجه روسیه گزارش داد که سرگئی لاوروف در گفتگو با وزرای خارجه کشورهای خلیج فارس تأکید کرد که حل مناقشه خاورمیانه که علت اصلی آن تجاوز بیدلیل ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران است، منحصراً از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک امکانپذیر است.
در این بیانیه ضمن اشاره به این موضوع که مسکو خواستار پایان فوری درگیریها در منطقه است، تاکید می شود که روسیه به حفظ هماهنگی با کشورهای عربی برای دستیابی به آتشبس متعهد است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.