بقائی: این یک جنایت جنگی آشکار و جنایت علیه بشریت است

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به حمله اسرائیل و آمریکا به کارخانه‌های تولید دارو گفت که این جنایت علیه بشریت است.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله وحشیانه اسرائیل و آمریکا به کارخانه‌های تولید دارو در شبکه ایکس نوشت: 

حمله به کارخانه‌های داروسازی، بُعد دیگری از تحریم‌های جنایتکارانه آنهاست - همان تحریم‌هایی که مدت‌هاست ایرانیان را از داروهای حیاتی محروم کرده است.

این یک جنایت جنگی آشکار و جنایت علیه بشریت است.

کسانی که سعی می‌کنند با وسواس در مورد قیمت نفت و مواد غذایی، توجه عمومی را از واقعیت‌های این جنگ غیرقانونی منحرف کنند، باید مراقب باشند که در این جنایات شریک جرم نشوند.

بقائی: این یک جنایت جنگی آشکار و جنایت علیه بشریت است

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.