دو سال دستمزد کی‌روش در ایران را بالا کشیدند!

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
کارلوس کی‌روش پولی که در شرکت BES سرمایه‌گذاری کرده بود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پولی که در بانک اسپریتو سانتو (BES)  در دبی سرمایه‌گذاری کرده بود را از دست داد. او حالا در یک مصاحبه آتشین مقامات دولتی پرتغال را به عدم دفاع از مشتریانی که از ورشکستگی این بانک آسیب دیده‌اند، متهم کرده است.
پروژه‌ای که کی‌روش در آن سرمایه‌گذاری کرده بود، یکی از مهمترین پرونده‌های مالی و بانکی پرتغال است و تا کنون براساس آمار اعلام شده، حداقل ۵۰۰ نفر سرمایه‌هایشان را در این بانک از دست داده‌اند.

به نقل از ورزش سه، بر اساس اخبار منتشر شده، کی‌روش پیش از از جام‌جهانی 2018 تصممیم به سرمایه‌گذاری در این بانک گرفت و احتمالا چند میلیون دلار شامل دستمزد دو سالش در تیم ملی ایران را در این بانک پس‌انداز کرده بود. 

این گزارش تازه نشان می‌دهد پیگیری کی‌روش برای استحصال پول در این ۸ سال به جایی نرسیده  است؛ به همین دلیل او با با یک رسانه پرتغالی مصاحبه کرده و به دلیل از دست رفتن سرمایه‌اش به شدت از دولت انتقاد کرده است. 

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.