پیام تسلیت خانم انصاری به مناسبت شهادت جمعی از کارکنان سازمان منابع طبیعی

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، در پی حمله وحشیانه و غیرقانونی نیرو‌های آمریکایی-اسرائیلی به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، شهادت فرمانده یگان حفاظت و جمعی از کارکنان شریف این سازمان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت شهادت جمعی از پرسنل سازمان منابع طبیعی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام انصاری به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر افلاطونی

ریاست محترم سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

با سلام و احترام.

با نهایت تأسف و تألم، شهادت فرمانده پرتلاش یگان حفاظت و جمعی از پرسنل شریف آن سازمان در پی حمله وحشیانه را صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

حمله به سازمان منابع طبیعی کشور که هیچ‌گونه ارتباطی با امور نظامی نداشته و صرفاً عهده‌دار وظیفه خطیر حفاظت، مدیریت و بهره‌برداری پایدار از منابع طبیعی، جنگل‌ها و مراتع است، نمونه‌ای آشکار از نیات پلید دشمنان میهن در جهت نابودی ثروت‌های ملی و ظرفیت‌های حیاتی و زیستی کشور بوده و مغایر با مقررات و کنوانسیون‌های بین‌المللی و از مصادیق بارز جنایات جنگی به شمار می‌رود.

اینجانب و مجموعه مدیران و کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید این اقدام ناجوانمردانه، مراتب همدردی و همبستگی خود را با خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر، مدیریت و کارکنان شریف آن سازمان اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال، علو درجات برای آن عزیزان را مسئلت می‌نماییم.

شینا انصاری

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.