تخریب محیط زیست خط قرمز حفاظت محیط زیست تهران

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از برخورد قاطع یگان حفاظت محیط زیست با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه البرز مرکزی خبر داد.

تخریب محیط زیست خط قرمز حفاظت محیط زیست تهران 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  زهره عبادتی با بیان اینکه این اداره با جدیت تمام با هرگونه تخریب محیط زیست و تغییر کاربری غیرقانونی برخورد قانونی خواهد کرد،
گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهر تهران در راستای انجام مأموریت‌های نظارتی و حفاظتی خود، با موارد متعددی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه البرز مرکزی بخش جنوبی مواجه شده است.

عبادتی افزود: با اخذ دستور قضایی لازم، با کلیه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و پرونده متخلفان پس از تشکیل به منظور طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر پیامد‌های مخرب ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر محیط زیست، خاطرنشان کرد: این اداره با جدیت تمام با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز که منجر به تخریب محیط زیست شود، برخورد قانونی قاطع انجام خواهد داد.

معاون مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران همچنین تأکید کرد: هرگونه تخلف در حوزه تغییر کاربری، تصرف اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه، برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

عبادتی تصریح کرد: اداره حفاظت محیط زیست تهران با استمرار پایش‌های میدانی و تقویت گشت و کنترل در منطقه، اقدامات حفاظتی لازم را به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد.

این مقام مسئول در پایان همچنین از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه تخلف زیست محیطی را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند تا پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.