
به گزارش خبرگزاری صداوسیما علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی مرودشت در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی ازانبارهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از ان محل ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که درحال بارگیری بود کشف، پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: ارزش سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با هشدار به قاچاقچیان که سوختهای یارانهای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق میکنند تصریح کرد: پلیس با این گونه افراد سودجو قاطعانه برخورد خواهند کرد.