کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مرودشت

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما   علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی مرودشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورد‌های نفتی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی ازانبار‌های این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از ان محل ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که درحال بارگیری بود کشف، پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: ارزش سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با هشدار به قاچاقچیان که سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کنند تصریح کرد: پلیس با این گونه افراد سودجو قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.