
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما شینا انصاری در بازدید از پاسگاه محیطبانی گلندوک و دیدار صمیمانه با محیطبانان ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ رمضان گفت: امروز در کشور پهناور و عزیزمان با دشمنانی مواجهیم که بصورتی آشکار ناقض حقوق بینالملل و قواعد بنیادین نظم جهانی هستند.
وی افزود: مهمترین سرمایه سازمان حفاظت محیط زیست پرسنل متعهد و خدومش هستند و این روزها شاهد هستیم که پرسنل اجرایی سازمان و یگان حفاظت بیش از پیش برای حفاظت و حراست از طبیعت تلاش میکنند.
وی با قدردانی از زحمات محیطبانان استان تهران گفت: شما همکاران پرتلاشم در زمره بی بدیلترین نیروهای دفاعی آب و خاک کشور هستید و برای حفاظت از سرمایههای طبیعی سرزمین و بقا و پویایی تنوع زیستی که حقوق بین نسلی و میراث آیندگان هست جانفشانی میکنید.
انصاری با اشاره به حضور تمام قد نیروهای اجرایی سازمان حفاظت محیط زیست در استانها و فعالیت بدون وقفه نظارتها و پایشهای میدانی در ایام جنگ گفت: قدردان تلاشهای جان برکفان طبیعت کشور هستیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز تاسف از شهادت فرمانده یگان سازمان منابع طبیعی و جمعی از پرسنل آن سازمان تصریح کرد: سازمانهای متولی حفاظت از طبیعت کشور امروز با انگیزهای دوچندان و عزمی راسخ برای حفظ آب و خاک و منابع طبیعی سرزمین ایستادهاند.