چهار فروند لنج باریکه در اسکله ملو مستقر بودند، در نتیجه حمله هوایی نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه (۱۰ فروردین) دچار آتشسوزی شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از وقوع حادثه حمله هوایی به شناورهای باربری و صیادی در اسکله بندر ملو از توابع شهرستان بندرلنگه خبر داد.
به گزارش ایسنا، احمد نفیسی اظهار کرد: چهار فروند لنج باریکه در اسکله ملو مستقر بودند، در نتیجه حمله هوایی نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه (۱۰ فروردین) دچار آتشسوزی شدند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بلافاصله تیمهای آتشنشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و تلاش برای مهار و اطفای حریق و همچنین جلوگیری از سرایت آتش به دیگر شناورها در دستور کار قرار گرفت.
نفیسی با اشاره به سابقه اقدامات خصمانه در منطقه گفت: این حمله را میتوان در ادامه روند اقدامات تخریبی علیه شناورهای مردمی دانست؛ موضوعی که از ابتدای جنگ تحمیلی و دفاع مقتدرانه، دشمن در مقاطع مختلف به شناورهای مردمی در نقاط مختلف هرمزگان از جمله جاسک، بندرخمیر و بندرلنگه هدف گرفته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.