حمله هوایی به لنج‌های صیادی در اسکله ملو

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
چهار فروند لنج باریکه در اسکله ملو مستقر بودند، در نتیجه حمله هوایی نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه (۱۰ فروردین) دچار آتش‌سوزی شدند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از وقوع حادثه حمله هوایی به شناورهای باربری و صیادی در اسکله بندر ملو از توابع شهرستان بندرلنگه خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، احمد نفیسی اظهار کرد: چهار فروند لنج باریکه در اسکله ملو مستقر بودند، در نتیجه حمله هوایی نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه (۱۰ فروردین) دچار آتش‌سوزی شدند.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و تلاش برای مهار و اطفای حریق و همچنین جلوگیری از سرایت آتش به دیگر شناورها در دستور کار قرار گرفت.
 
 نفیسی با اشاره به سابقه اقدامات خصمانه در منطقه گفت: این حمله را می‌توان در ادامه روند اقدامات تخریبی علیه شناورهای مردمی دانست؛ موضوعی که از ابتدای جنگ تحمیلی و دفاع مقتدرانه، دشمن در مقاطع مختلف به شناورهای مردمی در نقاط مختلف هرمزگان از جمله جاسک، بندرخمیر و بندرلنگه هدف گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.