ورود و خروج روزانه ۳۱ هزار مسافر با قطار از مشهد مقدس

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: در حال حاضر روزانه ۳۱ هزار مسافر ورودی و خروجی داریم که با قطار از ۳۱ شهر و مرکز استان در سطح کشور به مشهد مقدس سفر می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مصطفی نصیری امروز، ۱۱ فروردین‌ماه و در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از راه‌آهن خراسان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: قطارهای نوروزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ اسفندماه شروع شده و تا انتهای هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مشهد هر ساله مقصد سفر زایران و مسافران بوده و امسال نیز مانند هر سال شاهد حضور تعداد زیادی از زائران و مسافران بودیم که از طریق ریلی تردد می‌کنند.

نصیری افزود: ما در حال حاضر روزانه ۳۱ هزار مسافر ورودی و خروجی داریم که با قطار از ۳۱ شهر و مرکز استان در سطح کشور به مشهد مقدس سفر می‌کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران من در ایام تعطیلات نوروز و ماه رمضان این بود تا بتوانند خدمات خوب، مناسب و باکیفیتی به زایران و مسافران داشته باشند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.