تغییر ساعات کاری ادارات و بانک های استان اردبیل از ۱۵ فروردین

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: با توجه به اتمام زمان اجرای بخش نامه سازمان اداری و استخدامی کشور همه ادارات از ساعت۷.۳۰ شروع می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان اردبیل، عزیز حبیبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل به خبرنگاران گفت: با عنایت به اتمام زمان اجرای بخشنامه شماره ۸۵۴۹۹ مورخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ لغایت۱۴:۳۰خواهد بود.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری ادامه دارد افزود:همچنین در اجرای بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، تا اطلاع ثانوی ادارات با حضور حداقل نیمی از کارکنان و دورکاری مابقی فعالیت خواهند کرد.

حبیبی ادامه داد: پیرو بخشنامه شماره ۱۷/۳/۶۰۳۴۵ که در تاریخ۱۸ اسفندماه صادر شده، با توجه به دستور استاندار محترم و به منظور ارائه خدمات شایسته به هم استانی های عزیز، همه شعب بانک ها باید از شنبه تا پنج شنبه و مطابق رویه سنوات گذشته ارائه خدمات می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، شهرداری ها، آتش نشانی ها، مراکز درمانی، امدادی، بیمارستان ها، حمل و نقل عمومی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.