ملی پوش تفنگ کشورمان گفت: یک عمر زمین بازی من سالن تیراندازی و اسلحه من تفنگ بود، اما اکنون زمین بازی من خیابان و سلاح من پرچم است.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پوریا نوروزیان ملیپوش تفنگ کشورمان درباره اینکه در این شبها همراه مردم در تجمعات شرکت میکند، اظهارداشت: در ابتدا شهادت رهبر و مردم عزیزمان را تسلیت میگویم. من ۱۸ سال ملیپوش بودم و یک عمر زمین بازی من سالن تیراندازی و اسلحه من تفنگ بود، اما حالا زمین بازی من خیابان و سلاح من پرچم است.
ملیپوش تفنگ کشورمان افزود: تا زمانی که شرایط این باشد خیابان را ترک نخواهیم کرد و امیدوارم که در نهایت این اتفاقات با پیروزی ایران همراه باشد.
نوروزیان درباره تخریب ورزشگاه آزادی و تعطیلی تمرینات تیم ملی، عنوان کرد: تمرین نداریم، چون به سالن نیاز داریم، اما سالن تعطیل است.
تمرینات تیراندازی را نداریم و تمام امکانات در آزادی هست، اما من تمرینات بدنسازی را انجام میدهم. بعد از اینکه شرایط مناسب شد تمرینات را پیگیری خواهم کرد.
سالنهای خوب در تهران است و اصفهان. ایلام هم سالن خوب برای تیراندازی دارد، اما لب مرز است و مشکلات دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.