پرداخت تسهیلات کم‌بهره به واحدهای صنفی خسارت‌دیده از جنگ رمضان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از پرداخت بخشی از خسارات وارده جنگ آمریکایی - صهیونی به واحدهای صنفی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اقوامی پناه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فرآیند پرداخت بخشی از خسارات واحدهای صنفی از هفته آینده با تامین اعتبار از سوی بنیاد علوی و مشارکت شهرداری و اتاق اصناف تهران در معرفی واحدهای آسیب دیده آغاز خواهد شد.

‌وی افزود: با تامین اعتبار بنیاد اقتصادی علوی، تسهیلات ۲ تا ۳٠میلیاردریالی با کارمزد چهاردرصد برای واحد های صنفی خسارت دیده در نظر گرفته شده که پس از ارزیابی و تعیین خسارت در واحدهای مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران، از سوی بنیاد علوی پرداخت می شود.

‌مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه مالکان واحدهای صنفی خسارت دیده می بایست جهت ارزیابی خسارات به واحدهای مدیریت بحران مناطق شهرداری مراجعه کنند، گفت: امیدواریم با برنامه های پیش بینی شده از سوی شهرداری تهران، بنیاد علوی و اتاق اصناف، توانمندسازی اقتصادی واحدهای صنفی خسارت دیده به شکل مطلوبی اجرایی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.