کشوری فرد: نشست هم اندیشی با مدیران لیگ‌برتر برگزار می‌شود

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هفته آینده نشست هم اندیشی با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر به صورت وبینار برگزار می‌شود.

کشوری فرد: جلسه هم اندیشی با مدیران لیگ‌برتر برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد رضا کشوری فرد در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز اظهار داشت: بعد از آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان چندین جلسه بین مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ رده‌های مختلف برگزار کردیم. نشست یکشنبه ۹ فروردین نیز در همین راستا بود. 
 
دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران افزود: هیچ استانی برای برگزاری متمرکز ادامه مسابقات لیگ برتر انتخاب نشده ودر حال بررسی شرایط میزبانی استان‌ها هستیم ضمن اینکه هفته آینده نشست هم اندیشی به صورت وبینار و برخط (آنلاین) بین مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر برگزار می‌شود تا در خصوص انتخاب استان میزبان وسایر شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر همفکری ومشورت شود. باید یادآور شوم برگزاری ادامه مسابقات لیگ‌برتر تصمیمی است که پس از بررسی تمامی شرایط وهماهنگی با رئیس فدراسیون فوتبال از سوی سازمان لیگ فوتبال اتخاذ می‌شود و در چارچوب وظایف ذاتی و قانونی سازمان لیگ فوتبال ایران است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.