اعلام آمادگی سازمان بازرسی برای همکاری با شرکت ملی گاز

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
رئیس سازمان بازرسی با حضور در ستاد شرکت ملی گاز در جریان نحوه گازرسانی به مردم و اقدامات انجام شده توسط مسئولان شرکت ملی گاز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی با حضور در ستاد شرکت ملی گاز در جریان نحوه گازرسانی به مردم و اقدامات انجام شده توسط مسئولان شرکت ملی گاز قرار گرفت.

خدائیان در این بازدید از زحمات پرسنل شرکت ملی گاز در رفع آسیب‌های ناشی از حملات دشمن و پایدار کردن شبکه گازرسانی تشکر و قدردانی کرد.

رئیس سازمان بازرسی ضمن قدردانی از حضور مستمر مردم در میادین و خیابان‌ها اظهار کرد که مسئولان باید خدمت خود به مردم را شبانه‌روزی کنند.

وی یادآور شد: از جمله دستگاه‌هایی که نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم دارد شرکت ملی گاز است و لازم است که پرسنل در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کرده و از قطعی گاز پیشگیری کنند.

خدائیان خاطرنشان کرد که سازمان بازرسی آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با شرکت ملی گاز را اعلام می‌دارد.

در ادامه جلسه مدیر شرکت ملی گاز گزارشی از روند خدمت رسانی و اقدامات شرکت ملی گاز در رفع خرابی‌ها و نقاط آسیب دیده ارائه کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.