مقاومت اسلامی عراق: دولت نظامیان آمریکایی را اخراج کند

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور نیرو‌های آمریکایی در داخل شهر، منبع بزرگ خطر برای ساکنان آن به شمار می‌رود؛ امری که دولت عراق را ملزم می‌کند نظامیان آمریکایی را اخراج کند.

مقاومت اسلامی عراق: دولت نظامیان آمریکایی را اخراج کند

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سيما، مقاومت اسلامی عراق بیانیه‌ای را درباره هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: شلیک موشک‌های «گراد» به پایگاه‌ها و اردوگاه‌های دشمن که در داخل شهر بغداد مستقر هستند، جان غیرنظامیان بی‌گناه را در معرض خطر قرار می‌دهد و با توجه به اهتمام مقاومت اسلامی به حفظ سلامت مردم، ما از این نوع سلاح‌ها که ممکن است موجب آسیب به ساکنان یا وارد شدن خسارت به آنان و اموال عمومی شود، استفاده نمی‌کنیم.

در عین حال تأکید می‌کنیم که حضور نیرو‌های آمریکایی در داخل شهر، منبع بزرگ خطر برای ساکنان آن به شمار می‌رود؛ امری که دولت عراق را ملزم می‌کند برای خارج کردن این نیرو‌ها از بغداد به‌طور جدی اقدام کند تا جان غیرنظامیان، امنیت و ثبات شهر حفظ شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.