همه تلاش و توان ما در راه دفاع از کیان ایران است

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه در ۳۱ روز گذشته، هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نشده است، گفت: حمله‌های دشمن ادامه دارد و همه تلاش و توان ما در راه دفاع از کیان ایران است.

همه تلاش و توان ما در راه دفاع از کیان ایران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقایی در صفحه مجازی خود، اضافه کرد: درخواست گفت‌وگو همراه با پیشنهاد‌های آمریکا از طرف برخی واسطه‌ها مانند پاکستان به دست ما رسیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این پیام، نوشت: ما تجربه‌های قبلی را با گوشت، پوست و استخوان خود لمس کرده‌ایم و خیانتی را که در دو نوبت و در عرض کمتر از یک سال به گفت‌وگوها شد، فراموش نمی‌کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.